Banner op je mobiel
Innovatie op mobiel: MedEurope in Hilversum biedt adverteerders in de vorm van banners (branding of interactief) de hoofdschermen aan van de PDA of smartphone. Maar welke consument zit daar nu op te wachten?
Misschien wel veel consumenten. Ze krijgen korting in ruil voor reclame kijken, dat is het principe: consumenten kunnen via MedEurope een mobiel abonnement afsluiten bij een aanbieder. Dat is goedkoop, met lage tarieven en een gratis toestel. In ruil daarvoor accepteren ze reclame.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe banner bevindt zich alleen op het hoofdscherm en wisselt automatisch om de 15 minuten. Wanneer de consument het nieuwe abonnement afsluit geeft hij of zij aan de hand van het in te vullen profiel aan waar de interesses liggen.
Hierdoor moet het voor de adverteerder interessant worden om aan de hand van profielen te adverteren. Het profiel kan van tijd tot tijd door de consument worden aangepast.
De banner verdwijnt wanneer er een programma geopend wordt, dus geen overlappende banners in bijvoorbeeld de agenda. De banners zijn ook interactief, als er op geklikt wordt kan er een achterliggende pagina met verdere informatie of een website verschijnen.
Consumenten kunnen ook participeren in onderzoeken of enquêtes geïnitieerd door adverteerders of bijvoorbeeld het Nipo. Participatie aan dergelijke onderzoeken is vrijblijvend, in ruil voor kortingen.
Leuk verzonnen. Onder het kopje partners zien we voorlopig aanbieders van toestellen en abonnementen staan zoals KPN/Telfort, Vodafone en HP. Maar ze lezen de goede titels bij MedEurope, zo zien we via een link op de site....
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid