Overslaan en naar de inhoud gaan

Banner op je mobiel

Innovatie op mobiel: MedEurope in Hilversum biedt adverteerders in de vorm van banners (branding of interactief) de hoofdschermen aan van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Innovatie op mobiel: in Hilversum biedt adverteerders in de vorm van banners (branding of interactief) de hoofdschermen aan van de PDA of smartphone. Maar welke consument zit daar nu op te wachten?

related partner content for mobile comes here

Misschien wel veel consumenten. Ze krijgen korting in ruil voor reclame kijken, dat is het principe: consumenten kunnen via MedEurope een mobiel abonnement afsluiten bij een aanbieder. Dat is goedkoop, met lage tarieven en een gratis toestel. In ruil daarvoor accepteren ze reclame.

De banner bevindt zich alleen op het hoofdscherm en wisselt automatisch om de 15 minuten. Wanneer de consument het nieuwe abonnement afsluit geeft hij of zij aan de hand van het in te vullen profiel aan waar de interesses liggen.

Hierdoor moet het voor de adverteerder interessant worden om aan de hand van profielen te adverteren. Het profiel kan van tijd tot tijd door de consument worden aangepast.

De banner verdwijnt wanneer er een programma geopend wordt, dus geen overlappende banners in bijvoorbeeld de agenda. De banners zijn ook interactief, als er op geklikt wordt kan er een achterliggende pagina met verdere informatie of een website verschijnen.

Consumenten kunnen ook participeren in onderzoeken of enquêtes geïnitieerd door adverteerders of bijvoorbeeld het Nipo. Participatie aan dergelijke onderzoeken is vrijblijvend, in ruil voor kortingen.

Leuk verzonnen. Onder het kopje zien we voorlopig aanbieders van toestellen en abonnementen staan zoals KPN/Telfort, Vodafone en HP. Maar ze lezen de goede titels bij MedEurope, zo zien we via een ....

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in