Overslaan en naar de inhoud gaan

Concurrerende reputatie-rankings spekken Amstel Hotel

De strijd tussen organisaties om de beste reputatie van Nederland is al jarenlang een fenomeen. Er wordt nu een nieuwe dimensie aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De strijd tussen organisaties om de beste reputatie van Nederland is al jarenlang een fenomeen. Er wordt nu een nieuwe dimensie aan toegevoegd: de strijd om de beste reputatie-ranking. Op 16 mei maakt het Reputation Institute (Van Riel/Fombrun c.s.) traditioneel de winnaar van de RQ (2005) bekend tijdens een diner in het Amstel Hotel. Op 18 mei maken Blauw Research en Incompany de winnaar bekend van de beste reputatie van 2005. Zij kiezen daarvoor een opmerkelijke setting: een diner in het Amstel Hotel. Goed verzonnen, jongens!

related partner content for mobile comes here

Wie gaat de bobo's op beide events turven, zodat we een winnaar kunnen vaststellen? Of zullen we de twee rankings toch maar op inhoudelijke merites beoordelen? Saai! Rocco, lijkt me een mooie uitdaging voor ons vakblad.

Mijn winnaar is uiteraard gewoon de ranking waarin mijn eigen geliefde NS relatief het hoogste scoort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in