Overslaan en naar de inhoud gaan

WineenBMW.nl een beetje ingewikkeld

Crossmedia van, volgens sommigen, het enige echte automerk, BMW. Op televisie het volk lekker maken met een marktkoopman die mensen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Crossmedia van, volgens sommigen, het enige echte automerk, BMW. Op televisie het volk lekker maken met een marktkoopman die mensen aanhoudt om te vertellen dat hij 'elk uur een BMW weggeeft' en dan verwijzen naar .

related partner content for mobile comes here

Om mee te doen moet je een , zo lees ik op de site. Met als gevolg: "Gefeliciteerd, uw WIN-code is gegenereerd. Wilt u 1, 2 of 3 keer kans maken op een schitterende BMW? Elke kans is 1 lot...

Bent u in het bezit van een BMW-wincode, dan heeft u geluk. Met uw persoonlijke wincode kunt u zelf uw eigen kansen in de BMW-week bepalen door het aantal loten dat u voor 19 april activeert. Want met elk PostcodeLot dat u heeft, speelt u mee voor al die BMWs, elk uur weer!...."

En zo blijkt dat het uiteindelijk geen actie is van BMW maar dat je moet meespelen in de Postcodeloterij en de auto's daar extra prijzen zijn. Beetje ingewikkeld? Te veel verzwegen in de tv-spot? Ik vind van wel.

Scoort BMW hier nu mee, of alleen de loterij? Op sites voor voordeeltjes zoals en krijgt BMW links voor de actie, dat wel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in