WineenBMW.nl een beetje ingewikkeld
Crossmedia van, volgens sommigen, het enige echte automerk, BMW. Op televisie het volk lekker maken met een marktkoopman die mensen aanhoudt om te vertellen dat hij 'elk uur een BMW weggeeft' en dan verwijzen naar Wineenbmw.nl/.
Om mee te doen moet je een 'Wincode genereren', zo lees ik op de site. Met als gevolg: "Gefeliciteerd, uw WIN-code is gegenereerd. Wilt u 1, 2 of 3 keer kans maken op een schitterende BMW? Elke kans is 1 lot...
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBent u in het bezit van een BMW-wincode, dan heeft u geluk. Met uw persoonlijke wincode kunt u zelf uw eigen kansen in de BMW-week bepalen door het aantal loten dat u voor 19 april activeert. Want met elk PostcodeLot dat u heeft, speelt u mee voor al die BMWs, elk uur weer!...."
En zo blijkt dat het uiteindelijk geen actie is van BMW maar dat je moet meespelen in de Postcodeloterij en de auto's daar extra prijzen zijn. Beetje ingewikkeld? Te veel verzwegen in de tv-spot? Ik vind van wel.
Scoort BMW hier nu mee, of alleen de loterij? Op sites voor voordeeltjes zoals Prijz.nl en Beknibbel.nl krijgt BMW links voor de actie, dat wel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid