Overslaan en naar de inhoud gaan

Goodbye Dirk Bayens (Zembla over Google)

Ik heb vanochtend de Vara uitzending De leugen Regeert bekeken waarin werd teruggekomen op de eerdere uitzending van Zembla over Google.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik heb vanochtend de Vara uitzending bekeken waarin werd teruggekomen op de eerdere uitzending van .

related partner content for mobile comes here

De redacteur van Zembla, Dirk Bayens, gaf aan dat ze in het programma wilde tonen wat Google zoeken nu precies is, wat voor soort bedrijf het is en wat voor ontwikkeling het bedrijf door maakt. Bij dit soort teksten met de gewraakte uitzending nog op het netvlies denk je dat hij het waarschijnlijk over een andere uitzending had.

Bayens kon om eerlijk te zeggen op nagenoeg geen enkel punt overtuigen, ontweek antwoorden, kon geen ja of nee uit z'n strot krijgen en bevestigde daarmee eigenlijk wat we al eerder aangaven dat het programma er volledig naast zat

Herbert Blankesteijn (BNR) was als studiogast de eenvoudige winnaar in iedere discussie met de arme Bayens. Het siert de makers van de "De Leugen" overigens om een programma uit eigen keuken op deze wijze aan de tand te voelen.

Het is ronduit jammer en een gemiste kans voor wat het onderwerp betreft, want er is zoveel over Google te vertellen dat je het waarschijnlijk moeiteloos in een avondvullend programma kunt stoppen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in