Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral campagne Dirty Sanchez

Voor de viral campagne rondom Dirty Sanchez heeft MTV Networks gekozen voor LaComunidad.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amsterdamse bureau voor digital branding is verantwoordelijk voor de seeding en de tracking van de viral campagne. Maandag kwam MTV Networks met de viral campagne bestaande uit vijf viral videoclips van het MTV programma Dirty Sanchez. De clips bevatten beelden die nog niet eerder op tv te zien zijn geweest.

related partner content for mobile comes here

In de video's speelt de Dirty Sanchez-crew een mobiele game, die leidt tot hilarische momenten. Mensen die de viral clips ontdekken op internet, kunnen via het laatste beeld van de clips direct de game per sms bestellen op hun mobiele telefoon. Ook kunnen kijkers van de clip in het laatste videobeeld direct doorklikken naar de campagne .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in