Overslaan en naar de inhoud gaan

Gastblogger van deze week: Wim Andréa van Saatchi & Saatchi Direct

Wim Andréa is sinds april '05 managing director van Saatchi&Saatchi Direct.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wim Andréa is sinds april '05 managing director van .

related partner content for mobile comes here

Daarvoor (sinds juni '97) was hij mede-oprichter en managing partner van .

Ook daar hield Wim zich bezig met het brede gebied van direct marketing (on- en offline, sales promotionele technieken, CRM).
Iets waar hij daarvoor onder de bedrijfsnaam 'Content is King' een aanvang mee maakte na bijna 10 jaar als vakjournalist te hebben gewerkt. Die periode sloot hij af als hoofdredacteur a.i. van NieuwsTribune (tegenwoordig MarketingTribune) terwijl hij daarvoor ook bij Adformatie het marketingcommunicatievak verslagen heeft.

Wim Andréa adviseer(t)(de) en assisteer(t)(de) bedrijven en instellingen als KPN Telecom, KPN Qwest*, BMW Nederland, Shell Nederland Verkoopmaatschappij*, Vrumona, Heineken, Grolsch*, ABN Amro Wholesale en ABN AMRO Private Banking, NS Reizigers, Sigma Coatings, Unilever, TNT*, TPG Post, Nederlandse Staatsloterij, La Luz, T-Mobile, Vodafone, Shell Express en RVS Verzekeringen.

Wim Andréa is lid van de examencommissie van het NIMA (DM/A- en DM/M-examens). Ad hoc doceert hij Interactieve Marketingcommunicatie voor het SRM.

Als lid van de Raad van Advies adviseert hij het bestuur van IPAN (Interactive Professionals Association Netherlands) en de DMDM (Dutch Masters of Direct Marketing). Voor deze laatste organisatie trad hij in 2005 ook op als dagvoorzitter van het jaarlijkse DM Marktplein in Maastricht.

*= (tevens) internationaal

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in