Overslaan en naar de inhoud gaan

Esprix-goud voor Chatman

Lost Boys is de grote winnaar van de Esprix. Het bureau ontving gisteravond het enige goud met de case ‘Chatman’ voor KPN Hi.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verder kende de jury dit jaar liefst elf keer zilver toe en twaalf keer brons. Het totaal aantal winnaars (24) overtreft daarmee zelfs dat van vorig jaar (22). &KoenseSeverein wist beide nominaties (Citroën en Aegon) te verzilveren. Ook Van Wanten Etcetera won tweemaal zilver (Flexa Colors en KinderKijkPakket), Lowe en Draft ging naar huis met zilver en brons.
De Adforesult Publieksprijzen gingen naar Grolsch (Music Tour, Bookmark), HP (Designer Bag, Publicis Dialog), IBM (Discover Event, Ogilvy), Stichting Landschap Noord-Holland (spreukenbordjes-campagne, De Formule), Wegener DM (Favours) en Essilor Nederland (Varilus Kunstactie, Booster).

related partner content for mobile comes here

Op de foto het winnende team van Lost Boys. [Foto: Frans Schellekens].

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in