Overslaan en naar de inhoud gaan

Fred Driessen nieuwe directeur Tapps

Fred Driessen (41) wordt per 1 juni de nieuwe directeur van e-mailmarketingbureau Tapps uit Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fred Driessen (41) wordt per 1 juni de nieuwe directeur van e-mailmarketingbureau uit Amsterdam.

Hij volgt hiermee Govert van Eerde op, die een nieuw bedrijf zal starten.

Driessen vormt voortaan met Annemiek Verhagen, mede-oprichter en aandeelhouder van TAPPS, de directie.

Driessen komt van IDG Nederland (, ZOOM.nl, InfoWorld en Computer!Totaal). De afgelopen 12 jaar was hij daar onder andere salesmanager en operationsmanager van de internetdivisie. Zijn laatste functie: commercieel manager en lid van het IDG management team.

Govert van Eerde blijft als medeaandeelhouder en adviseur betrokken bij TAPPS. Wat hij nu precies gaat doen, is nog niet bekend gemaakt.

Van Eerde werkte onder andere op de verkoopafdelingen van Wegener Tijl, Elmar en World Online, en werd in 1999 directeur Benelux bij 24/7 Media. In 2002 was hij ad interim directeur bij Veritate, in juni van dat jaar startte hij samen met Verhagen Tapps.

Tapps verhuurt en verrijkt e-mailadressen voor zo'n 200 adverteerders, zoals Heineken, Rabobank, Saab, ING Bank, T-Mobile, Kluwer, MasterFoods, de Koninklijke Landmacht, KPN, Colgate-Palmolive en Zilveren Kruis Achmea.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in