Overslaan en naar de inhoud gaan

Bereik toiletreclame 28 procent

Toiletreclame (via het netwerk van media-exploitant Altermedia) heeft een bereik van 28 procent binnen de leeftijdscategorie 16-34 jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Intomart GfK heeft in oktober 2004 onderzoek verricht naar de kwantitatieve en kwalitatieve gegevens van het toiletreclamenetwerk. In totaal hebben ruim 21.000 respondenten in de leeftijdscategorie 13-49 jaar aan dit online onderzoek deelgenomen. Volgens Altermedia is er toenemende behoefte aan onafhankelijke bereik- en effectgegevens van toiletreclame.

related partner content for mobile comes here

Het bereik van Altermedia binnen de doelgroep 13-49 jaar is 20 procent en met een gemiddelde contactfrequentie van 3,6 zijn er binnen deze groep ruim 6,1 miljoen contacten per campagneperiode. Verder vindt een ruime meerderheid toiletreclame leuk om te zien en oordeelt dat het geen afbreuk doet aan het merk. Bijna acht op de tien ondervraagden geven aan bereid te zijn meer informatie te verzamelen over een product of dienst waarmee zij geconfronteerd zijn via toiletreclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jeroen

Hoi Adformatie,
Leuk artikel. Sowieso natuurlijk een leuke - en niet irritante - vorm van reclame. Ik ben op zoek naar recente bereikcijfers van toiletreclame. Of een recent artikel waarin de cijfers bekendgemaakt worden. Hebben jullie enig idee waar ik die kan vinden?
Daarnaast kwam ik ook dit leuke artikel tegen over creatieve vormen van toiletreclame: https://www.promoboer.nl/blog/creatieve-toiletreclame/

Jeroen

Volgens mij doet de link het niet. https://www.promoboer.nl/blog/creatieve-toiletreclame/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in