Overslaan en naar de inhoud gaan

Amsterdam als creatieve Industriestad

In het kader van het initiatief Amsterdam Industriestad start de campagne: ‘Amsterdam industriestad droomt, denkt, doet’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne heeft als doel de Amsterdammers te laten beseffen hoe bijzonder en relevant de Amsterdamse industrie is. De campagne is gestart op 22 maart met posters op mupi's in Amsterdam en middels de website . De initiatiefnemers zijn Economische Zaken Amsterdam, ORAM
(Ondernemersvereniging Regio Amsterdam), en de VEBAN (Vereniging van Bedrijven in Amsterdam Noord), die zich binnen het project Amsterdam Industriestad gezamenlijk inzetten voor de versterking van het imago van de industrie.

related partner content for mobile comes here

De door reclamebureau Lemon scented tea ontwikkelde campagne wil de creatieve kant van de industrie belichten. Daarom is gekozen om aan de hand van bouwtekeningen dromen uit de industrie te laten zien, die wellicht werkelijkheid worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in