Overslaan en naar de inhoud gaan

Wonderful Wasted Web

Alles is internet. Waarom zijn de meeste sites dan zo gebrekkig, vraagt 'DM-visioniar' Stan Rapp zich af?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het World Wide Web is zonder twijfel het middelpunt van het marketinguniversum. Het is de plek waar elk bedrijf moet zijn, van groot tot klein, en de plek waar mensen van alles doen, van daten en bankieren tot producten onderzoeken en vergelijken voor ze naar de winkel gaan.

related partner content for mobile comes here

Waarom dan, vraagt Stan Rapp (coauteur van MaxiMarketing) zich af, slagen bedrijven er op een paar uitzonderingen na volstrekt niet in om deze gigantische internetkansen te benutten?

Veel marketeers snappen volgens hem nog niet dat het in het internettijdperk onvoldoende is om consumenten een bevredigende productervaring te bieden: je moet ze ook een bevredigende webervaring bieden.

Tien kwalen waaraan veel websites lijden: gebrek aan helderheid, gebrek aan customised relevantie, gebrek aan makkelijke registratie, aan ingenieuze interactie, aan plezierige animatie, aan video, aan merkondersteuning, aan behulpzaamheid, aan community en aan entertainment.

Bron: Admap. Deze samenvatting komt uit Marketing International, onze maandelijkse verzameling van het belangrijkste buitenlandse marketingnieuws.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in