Wonderful Wasted Web


Het World Wide Web is zonder twijfel het middelpunt van het marketinguniversum. Het is de plek waar elk bedrijf moet zijn, van groot tot klein, en de plek waar mensen van alles doen, van daten en bankieren tot producten onderzoeken en vergelijken voor ze naar de winkel gaan.
Waarom dan, vraagt Stan Rapp (coauteur van MaxiMarketing) zich af, slagen bedrijven er op een paar uitzonderingen na volstrekt niet in om deze gigantische internetkansen te benutten?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVeel marketeers snappen volgens hem nog niet dat het in het internettijdperk onvoldoende is om consumenten een bevredigende productervaring te bieden: je moet ze ook een bevredigende webervaring bieden.
Tien kwalen waaraan veel websites lijden: gebrek aan helderheid, gebrek aan customised relevantie, gebrek aan makkelijke registratie, aan ingenieuze interactie, aan plezierige animatie, aan video, aan merkondersteuning, aan behulpzaamheid, aan community en aan entertainment.
Bron: Admap. Deze samenvatting komt uit Marketing International, onze maandelijkse verzameling van het belangrijkste buitenlandse marketingnieuws. Meer weten?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid