Overslaan en naar de inhoud gaan

No Panic Chinese markt op

Het Amersfoortse bureau No Panic heeft per 1 januari het Rotterdamse Eye Catchers overgenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit bureau richt zich volledig op de markt van Chinese bedrijven in Nederland en Duitsland.
Zo verzorgt Eye Catchers voor veel horecaondernemingen de gehele huisstijlontwikkeling en de productie van alle communicatiemiddelen. Een deel van die productie wordt rechtstreeks betrokken uit China.
De contacten in China zijn voor No Panic van strategisch belang. Niet alleen vanwege de interessante inkoopmogelijkheden, maar ook vanwege de activiteiten in China zelf.
Reeds enkele jaren beschikt No Panic over een internationaal (Europees) netwerk waarmee een aantal van haar klanten (zoals Randstad, Gillette en Akzo) op communicatiegebied wordt ondersteund.

related partner content for mobile comes here

De huidige medewerkers Willy Wong en James Chiew blijven actief voor Eye Catchers, maar treden in dienst bij No Panic. De bureaunaam Eye Catchers blijft bestaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in