Wellcreative: Europees tijdschrift voor Jackpot
Het Amsterdamse branding- en designbureau Wellcreative heeft in opdracht van het Deense damesmodemerk Jackpot een glossy lifestyle magazine…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De totale oplage is 500.000 exemplaren. Wellcreative is zowel verantwoordelijk
voor concept, design, redactie, opmaak als de productie van het 88 pagina’s tellende magazine.
Voor Wellcreative is gekozen na een internationale bureau-oriëntatie door IC Companies. Het bureau werkt hoofdzakelijk voor lifestyle merken en retailers in diverse landen in Europa.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Jackpot is het grootste merk van modeconcern IC Companies. Andere merken zijn Matinique, Inwear, Peak Performance en Cottonfield.
Het Jackpot magazine verschijnt dit jaar twee keer en afhankelijk van de reacties volgend jaar mogelijk vaker.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid