Aldi, Porsche, BMW sterke merken in Duitsland
De zakenkranten Handelsblatt en The Wall Street Journal deden een onderzoek in samenwerking met bureau Harris Interactive. De drie ‘winnende’ bedrijven stralen vooral vertrouwen uit. In Aldi's voordeel geldt bovendien zijn reputatie dat er veel artikelen van goede kwaliteit worden aangeboden voor weinig geld.
Ondanks de tot het hoogstnoodzakelijke beperkte dienstverlening hebben de 7000 online geënquêteerden veel waardering voor de manier waarop de supermarktketen met zijn klanten omgaat.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet slechtst scoren vier bedrijven die 'Deutsche' in hun naam voeren: Deutsche Bank, Deutsche Post, Deutsche Telekom en Deutsche Bahn, de Duitse spoorwegen. Laatstgenoemde staat in de ranglijst stijf onderaan (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid