Onderzoekssamenwerking SYNQ en Lycos Nederland


SYNQ en Lycos Nederland verwachten jaarlijks ongeveer acht tot tien online onderzoeken uit te zullen voeren om te bestuderen waarom bepaalde websites effectiever zijn dan anderen. SYNQ zal hiervoor een speciale versie van haar meetinstrument SITEffects® inzetten.
‘Lycos is een uniek platform waar online bezoekers bij elkaar komen’, aldus Tibert Verhagen van SYNQ. ‘Het is de ideale omgeving om website effectiviteits- onderzoek uit te voeren.’
Lycos Nederland ziet de samenwerking met vertrouwen tegemoet. ‘De continue professionalisering van het web environment is voor Lycos heel belangrijk’, aldus Sabine Wagemakers, Marketing Manager van Lycos Nederland. ‘Bedrijven als SYNQ leveren daar een belangrijke bijdrage aan en we zijn benieuwd naar de eerste onderzoeksresultaten.’
Het eerste online onderzoek in het kader van de SYNQ-Lycos Nederland samenwerking wordt begin december verwacht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid