Overslaan en naar de inhoud gaan

Telefonische hulpdienst voor communicatienood

Pride PR, recentelijk opgestart door Robbert Minderhoud en Jan Faber, introduceerde 15 november een nieuwe telefonische hulpdienst voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niet iedere organisatie heeft de middelen en de mankracht om een communicatieadviesbureau in te huren. Vanaf 15 november kunnen deze organisaties via een speciaal telefoonnummer 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht om de eerste nood te ledigen als er onmiddellijke behoefte aan pr-advies is.

related partner content for mobile comes here

Volgens het bureau is gebleken dat veel organisaties onvoldoende in staat zijn alert en correct te reageren als er een acute situatie ontstaat, waar ook de media bij betrokken is.

Er zijn nog veel organisaties die een dergelijke situatie het hoofd verliezen en de weg naar het communicatieadviesbureau niet weten te vinden. Deze service biedt de eerste hulp bij de weg naar een advies op maat, zonder de kosten van een dure consultant.
Achterliggende gedachte bij deze dienst is communicatieadvies beter toegankelijk te maken voor het midden- en kleinbedrijf.
De dienst 0900-CRISISPR (0900-27474777) kost 80 cent per minuut.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in