
Momenteel spendeert Coca-Cola wereldwijd zo’n 1 miljard dollar. Isdell noemt de marketingoperatie ‘The Coca-Cola Manifesto for Change’. Hij belooft verder onder meer wereldwijde volumegroei voor de lange termijn en een duidelijke visie in de marketing van het concern.
Hij meldt dat het ‘manifest’ bedoeld is om actie te ondernemen, maar niet om een radicale strategieverandering in gang te zetten. ‘Het manifest is gericht op veranderingen in de executie, allemaal gecentreerd rond ‘the revival of an icon’.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensMarketingbaas Chuck Fruit zegt dat de advertising van Coca-Cola niet overal zo effectief is geweest. Een aantal van de bureaus die werken voor het merk is gebrieft om Coca-Cola als ‘icoon’ neer te zetten. Fruit wil niet zeggen welke bureaus dat zijn (Adweek).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee