Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond wil aanpassing Zon-campagne

De Consumentenbond wil dat internetprovider Zon zijn reclamecampagne voor 'gratis' bellen wijzigt, omdat de gemaakte beloftes niet worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Webwereld. Zon adverteert momenteel met de slogan 'Niks is gratis. Behalve bellen natuurlijk'. De provider doelt hiermee op zijn abonnement voor telefonie en adsl van dertig euro per maand waarbij bellen binnen Nederland gratis is. Maar de voorwaarde is dat de consumenten hun KPN-abonnement behouden. ´Bellen met Zon is dus niet gratis´, aldus de Consumentenbond. ´Gratis betekent volgens de Dikke van Dale nog steeds voor niets, zonder betaling of geldelijke vergoeding. Daar is hier geen sprake van.´
Een woordvoerster van Zon betreurt de kritiek van de bond. ´In de voorwaarden staat duidelijk dat het alleen geldt voor het bellen naar vaste nummers binnen Nederland en dat een KPN-aansluiting vereist is. Tele2 doet ongeveer hetzelfde, alleen betaal je daar nog een starttarief.´

related partner content for mobile comes here

Moederbedrijf Versatel maakte vorige week overigens bekend dat de merknaam Zon binnenkort verdwijnt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in