T-Mobile bekijkt mondiale merkstrategie
T-Mobile kijkt naar de internationale merkstrategie plus de marketingdivisie die geleid wordt vanuit Londen. Verwacht wordt dat er in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Brandrepublic wordt gesproken over herstructurering van de divisie. In het Londense Hammersmith werken 350 mensen, plus zo’n 100 marketeers wier functioneren nu bekeken wordt. Een van de opties is de divisie onder te brengen bij het hoofdkantoor in Hatfield.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het herzien van divisie en strategie houdt mogelijk verband met het opstappen van marketingbaas Nikesh Arora, die T-Mobile eind september verliet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOver het herzien van de internationale merkstrategie is nog niets bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid