Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile bekijkt mondiale merkstrategie

T-Mobile kijkt naar de internationale merkstrategie plus de marketingdivisie die geleid wordt vanuit Londen. Verwacht wordt dat er in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Brandrepublic wordt gesproken over herstructurering van de divisie. In het Londense Hammersmith werken 350 mensen, plus zo’n 100 marketeers wier functioneren nu bekeken wordt. Een van de opties is de divisie onder te brengen bij het hoofdkantoor in Hatfield.

related partner content for mobile comes here

Het herzien van divisie en strategie houdt mogelijk verband met het opstappen van marketingbaas Nikesh Arora, die T-Mobile eind september verliet.

Over het herzien van de internationale merkstrategie is nog niets bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in