Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne rond identificatieplicht

Met ingang van 1 januari 2005 moet iedereen vanaf 14 jaar zich kunnen identificeren. De ministeries van Justitie en Binnenlandse Zaken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne start maandag en waarschuwt mensen op tijd een identiteitsbewijs aan te schaffen als ze die nog niet hebben. Dit geldt met name voor jongeren tussen de 14 en 18 jaar.

related partner content for mobile comes here

De uitbreiding van de identificatieplicht is één van de maatregelen die de overheid neemt om de veiligheid te vergroten, de aanpak van criminaliteit te versterken en overlast te verminderen.

De publiekscampagne maakt onderdeel uit van het veiligheidsprogramma 'Naar een veiliger samenleving' van de ministers Donner (Justitie) en Remkes (BZK), en sluit aan bij het vervolg van de Postbus-51 campagne
'Nederland veilig' die onlangs van start ging. Reclamebureau voor de Nederland Veilig-campagne en dus ook voor de communicatie rondom de identificatieplicht is PPGH JWT.

Rechercheur De Cock (Piet Römer) uit de tv-serie Baantjer is te zien in de uitingen van de campagne over de uitbreiding van de identificatieplicht. Naast tv- en radiospotjes worden brochures, posters, advertenties in dagbladen, huis-aan-huisbladen, sites en mailings gebruikt om het publiek de komende twee maanden te informeren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in