Campagne rond identificatieplicht


De campagne start maandag en waarschuwt mensen op tijd een identiteitsbewijs aan te schaffen als ze die nog niet hebben. Dit geldt met name voor jongeren tussen de 14 en 18 jaar.
De uitbreiding van de identificatieplicht is één van de maatregelen die de overheid neemt om de veiligheid te vergroten, de aanpak van criminaliteit te versterken en overlast te verminderen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De publiekscampagne maakt onderdeel uit van het veiligheidsprogramma 'Naar een veiliger samenleving' van de ministers Donner (Justitie) en Remkes (BZK), en sluit aan bij het vervolg van de Postbus-51 campagne
'Nederland veilig' die onlangs van start ging. Reclamebureau voor de Nederland Veilig-campagne en dus ook voor de communicatie rondom de identificatieplicht is PPGH JWT.
Rechercheur De Cock (Piet Römer) uit de tv-serie Baantjer is te zien in de uitingen van de campagne over de uitbreiding van de identificatieplicht. Naast tv- en radiospotjes worden brochures, posters, advertenties in dagbladen, huis-aan-huisbladen, sites en mailings gebruikt om het publiek de komende twee maanden te informeren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid