Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang start ArtClub

Boomerang lanceert per 1 december 2004 de Boomerang ArtClub. Deze is opgericht om een brug te slaan tussen de kunstwereld en het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boomerang Media wil als initiatiefnemer met de ArtClub een platform creëren waar kunstenaars in contact komen met opdrachtgevers uit het bedrijfsleven. Op deze wijze moet Boomerang kunstenaars inspireren met het verwezenlijken van hun werk voor een breder publiek.

related partner content for mobile comes here

De eerste ArtClub partner is het bedrijf Pernod Ricard Nederland. In overleg met Boomerang heeft Pernod Ricard Nederland gekozen voor de kunstenaar Donkersloot, vanwege zijn inspirerende werk. In totaal zijn er vier doeken gemaakt. Het Ierse whiskeymerk Jameson speelt een prominente rol binnen deze kunstwerken.

Van deze kunstwerken zal een aantal reproducties van canvas worden gemaakt, die op ArtClub-locaties in Nederland getoond worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in