Overslaan en naar de inhoud gaan

Branbergen leidt NewRulez Media

Sanoma-dochter Ilse Media gaat zich met het nieuwe bedrijf NewRulez Media richten op de jongerenmarkt. Toon Branbergen (ex-Framfab) gaat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In NewRulez Media worden de jeugduitgaven, zoals Kaboem, gebundeld. lse media wil ‘de nummer een positie in de jongerenmarkt verwerven’. Het bedrijf merkt dat het met zijn sites Ilse.nl, Startpagina.nl en Nu.nl vooral mensen ouder dan vijftien jaar bereikt. Kaboem richt zich op de groep jongeren die daar net onder zit (vanaf 9 tot 16 jaar). De site biedt gratis entertainment, zoals muziek en games.

related partner content for mobile comes here

‘Onderzoek laat onomstotelijk zien dat het mediagedrag van jongeren is veranderd. Internet en mobiel zijn de ontmoetingsplekken voor de jeugd geworden. Met NewRulez Media richten we ons op de nieuwe belevingswereld van de jongere’, licht Branbergen toe.

Branbergen begon in de jaren negentig online marketingbureau Change the Script, later overgenomen door Publicis. Daarvoor werkte hij bij Lintas.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in