Branbergen leidt NewRulez Media


In NewRulez Media worden de jeugduitgaven, zoals Kaboem, gebundeld. lse media wil ‘de nummer een positie in de jongerenmarkt verwerven’. Het bedrijf merkt dat het met zijn sites Ilse.nl, Startpagina.nl en Nu.nl vooral mensen ouder dan vijftien jaar bereikt. Kaboem richt zich op de groep jongeren die daar net onder zit (vanaf 9 tot 16 jaar). De site biedt gratis entertainment, zoals muziek en games.
‘Onderzoek laat onomstotelijk zien dat het mediagedrag van jongeren is veranderd. Internet en mobiel zijn de ontmoetingsplekken voor de jeugd geworden. Met NewRulez Media richten we ons op de nieuwe belevingswereld van de jongere’, licht Branbergen toe.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBranbergen begon in de jaren negentig online marketingbureau Change the Script, later overgenomen door Publicis. Daarvoor werkte hij bij Lintas.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid