Overslaan en naar de inhoud gaan

Tros geweerd bij plannen Publieke Omroep

De Publieke Omroep weert de Tros per direct van besprekingen over de toekomst van het publieke bestel, zo heeft de Raad van Bestuur van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De aanwezigheid van de Tros ligt te gevoelig bij de strategie- en visiebesprekingen, meldt bestuurder Ruurd Bierman aan de Volkskrant. Dat heeft alles te maken met de gedachte van de omroep om volgend jaar een commerciële zender te worden. 'De voortdurende onzekerheid over de Tros gaf te veel spanningen', aldus een woordvoerder van de Publieke Omroep. 'Ook omdat de Tros nog steeds niet tot een conclusie is gekomen.' De omroep besluit pas in maart 2005 of ze commercieel gaat.

related partner content for mobile comes here

De publieke omroep wil aan het eind van dit jaar met een strategie voor de toekomst komen. Ook worden nu twee uitzendschema's voorbereid: één zonder en één met de Tros. De omroep wordt wel bij de laatste besprekingen uitgenodigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in