Overslaan en naar de inhoud gaan

Johan Kramer weg bij KesselsKramer

Johan Kramer is vanaf 1 januari 2005 niet meer werkzaam zijn bij het mede door hem in 1996 opgerichte KesselsKramer. Kramer gaat in het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze beslissing wordt door het bureau gezien als een ‘logisch vervolg op de ontwikkeling en ambitie van Kramer als regisseur binnen KesselsKramer, waarin hij in de afgelopen jaren steeds meer tijd aan regie heeft besteed.’ Deze nieuwe stap is ongetwijfeld een tegenslag voor het succesvolle bureau, maar komt niet als een verrassing, ‘Zijn vertrek is zorgvuldig voorbereid. Reeds in 2001 gaf Johan Kramer z’n rol als creative director naast Erik Kessels op en werd deze overgenomen door Dave Bell’, liet de KK-directie vandaag weten.

related partner content for mobile comes here

Waar de mogelijkheid zich voordoet, hebben zowel Kramer als KesselsKramer de intentie om in de toekomst op regieklussen voor bestaande klanten of andersoortige filmprojecten te blijven samenwerken. Kramer zal vanaf 2005 gerepresenteerd worden door productiemaatschappijen in binnen- en buitenland.

KesselsKramer telt na het vertrek van Kramer naast mede-oprichter Erik Kessels vijf andere partners.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in