Overslaan en naar de inhoud gaan

Strax: tijdschrift over sterfelijkheid

De nieuwe titel Strax ligt vanaf komende vrijdag in het tijdschriftenschap. Het blad wil ieder kwartaal inspelen op ‘de groeiende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgever is PC Hooft Groep, verzekeraar en verzorger van uitvaarten. Hoofdredacteur Corrie van Diemen: ‘Nederland verdient juist nu een kwalitatief hoogwaardig magazine over het leven met sterfelijkheid.’ Volgens haar gaat de redactie op een ‘positieve en a-religieuze wijze om met de dood en het proces van doodgaan’. ‘We waken ervoor niet te verzanden in morbiditeit, leedvermaak en zweverigheid. Ook presenteren we de lezer geen verhalen met een zwart rouwrandje. We willen de lezer inspiratie bieden, hem of haar uitnodigen te reflecteren op het snelle bestaan.’

related partner content for mobile comes here

Tot de gewenste doelgroep behoren ‘lezers die midden in het leven staan, verder kijken dan hun neus lang is en gewend zijn vragen te stellen’.

De verspreide oplage van Strax, dat 13 weken in alle winkels ligt, bedraagt circa 8000 exemplaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in