Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Heukelom vice-president marketing MTV

Joris van Heukelom is met onmiddellijke ingang gepromoveerd tot vice president content & marketing MTV Networks. Bij zusterzender…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Heukelom blijft in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de programmering, de interactieve platformen en het marketingbeleid van de verschillende muziekzenders binnen MTV Networks. In zijn laatste functie als director content & marketing MTV Networks, was van Heukelom onder meer verantwoordelijk voor de introductie van interactieve applicaties op TMF en de herpositionering van MTV. Hij begon zijn carrière in 1998 bij TMF in Vlaanderen.

related partner content for mobile comes here

Dorine Baas is per 1 november als channel manager Nickelodeon toegetreden tot het management team van MTV Networks. Zij is onder meer verantwoordelijk voor de hele look & feel, de programmering en het marketingbeleid van de zender. Baas is vanaf begin 2003 werkzaam geweest als marketingmanager Nickelodeon, waar zij onder meer mede verantwoordelijk was voor de 'Red de kindertelevisie' actie, de 24-uurs Nickelodeon outdoorcampagnes en de introductie van ZOOP.

De functie van marketingmanager Nickelodeon wordt per 1 november vervuld door Denis van Leeuwen. Hij was hiervoor werkzaam als media director bij Carat Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in