Van Heukelom vice-president marketing MTV


Van Heukelom blijft in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de programmering, de interactieve platformen en het marketingbeleid van de verschillende muziekzenders binnen MTV Networks. In zijn laatste functie als director content & marketing MTV Networks, was van Heukelom onder meer verantwoordelijk voor de introductie van interactieve applicaties op TMF en de herpositionering van MTV. Hij begon zijn carrière in 1998 bij TMF in Vlaanderen.
Dorine Baas is per 1 november als channel manager Nickelodeon toegetreden tot het management team van MTV Networks. Zij is onder meer verantwoordelijk voor de hele look & feel, de programmering en het marketingbeleid van de zender. Baas is vanaf begin 2003 werkzaam geweest als marketingmanager Nickelodeon, waar zij onder meer mede verantwoordelijk was voor de 'Red de kindertelevisie' actie, de 24-uurs Nickelodeon outdoorcampagnes en de introductie van ZOOP.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe functie van marketingmanager Nickelodeon wordt per 1 november vervuld door Denis van Leeuwen. Hij was hiervoor werkzaam als media director bij Carat Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid