Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier genomineerden Reclameman van het Jaar

De nominaties voor MarketingTribunes Reclameman 2004 zijn bekend. De genomineerd zijn Enrico Bartens, Raymond Cloosterman, Chris Mendola en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De titel wordt toegekend aan kandidaten die zich in 2004 buitengewoon hebben onderscheiden door vakmanschap, lef, innovatie en resultaat op het gebied van marketingcommunicatie.

related partner content for mobile comes here

Tony Ruys is ceo van Heineken en speelt de hoofdrol bij de recente merkvernieuwing van Heineken, aldus MarketingTribune. Enrico Bartens wordt een ‘controversiële reclametovenaar’ genoemd ‘die in 2004 op “outstanding” wijze zijn passie en communicatieve gaven combineerde met puur idealisme’.
Chris Mendola, managing director en oprichter van ‘180 Communications’, ‘tilt de Nederlandse marcom internationaal naar een hoger plan’. Raymond Cloosterman tenslotte ‘gaat op zeer voortvarende en vernieuwende manier om met “concepting” en marketing’ met zijn bedrijf Rituals.

In de jury zitten Jan Rijkenberg (voorzitter), Béla Stamenkovits, Michael Jansen, Wim Huinder, Pietro Tramontin en Peter van Woensel Kooy.

Op dinsdag 16 november wordt tijdens een feestelijke bijeenkomst in het Olympisch Stadion te Amsterdam bekendgemaakt wie zich een jaar lang Reclameman van het Jaar mag noemen. De uitverkiezing wordt voor de 21ste keer door MarketingTribune georganiseerd. Nieuw dit jaar is dat ook een Reclametalent van het Jaar wordt gekozen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in