Vier genomineerden Reclameman van het Jaar


De titel wordt toegekend aan kandidaten die zich in 2004 buitengewoon hebben onderscheiden door vakmanschap, lef, innovatie en resultaat op het gebied van marketingcommunicatie.
Tony Ruys is ceo van Heineken en speelt de hoofdrol bij de recente merkvernieuwing van Heineken, aldus MarketingTribune. Enrico Bartens wordt een ‘controversiële reclametovenaar’ genoemd ‘die in 2004 op “outstanding” wijze zijn passie en communicatieve gaven combineerde met puur idealisme’.
Chris Mendola, managing director en oprichter van ‘180 Communications’, ‘tilt de Nederlandse marcom internationaal naar een hoger plan’. Raymond Cloosterman tenslotte ‘gaat op zeer voortvarende en vernieuwende manier om met “concepting” en marketing’ met zijn bedrijf Rituals.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de jury zitten Jan Rijkenberg (voorzitter), Béla Stamenkovits, Michael Jansen, Wim Huinder, Pietro Tramontin en Peter van Woensel Kooy.
Op dinsdag 16 november wordt tijdens een feestelijke bijeenkomst in het Olympisch Stadion te Amsterdam bekendgemaakt wie zich een jaar lang Reclameman van het Jaar mag noemen. De uitverkiezing wordt voor de 21ste keer door MarketingTribune georganiseerd. Nieuw dit jaar is dat ook een Reclametalent van het Jaar wordt gekozen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid