Overslaan en naar de inhoud gaan

Meysman leidt marketingjury Nima

De jury voor de Nima Marketing Jaarprijs 2004 wordt dit jaar geleid door Frank Meysman, ex-voorzitter raad van bestuur van Sara Lee/DE en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs gaat naar de organisatie die het afgelopen jaar op marketinggebied het beste heeft gepresteerd. De Nima Marketing Jaarprijs 2004 wordt overhandigd op het Nima Societal Event op 18 november, wanneer ook de nieuwe Register Marketeers worden benoemd.

related partner content for mobile comes here

De jury bestaat uit Annette Ottolini RM, Directielid Marketing & Communicatie Maetis (vanuit de Register Marketeers), Marnix Eikenboom, Managing Director Danone (vanuit de Top Marketing Club en het NIMA Bestuur), Jos Vranken, Marketing Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (vanuit de Top Marketing Club), Egbert van Acht, Chief Marketing Officer DAP Philips (vanuit de Top Marketing Club), Martijn Gleijm, Directeur Gleijm & Van der Waart (vanuit Young NIMA Profesionals), Theo van Vugt, hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing (vanuit de media), Michael van Os, hoofdredacteur Adformatie (vanuit de media), Prof. dr. Eric Waarts, Erasmus (vanuit de wetenschap) en Prof. dr. Ruud Frambach, VU (vanuit de wetenschap)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in