Overslaan en naar de inhoud gaan

VNU nog solo in de race voor Emerce

VNU Business Publications onderhandelt exclusief door met Emerce over een overname, zegt directeur Erik Hoekstra van VNU BP.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij beklemtoont dat de onderhandelingen enkele dagen kunnen duren en ook op niets uit kunnen lopen. Hoekstra wil nog niet zeggen of dan alle medewerkers ook overgenomen worden en of de titel onder die nam zal voortbestaan.

related partner content for mobile comes here

Emerce meldt op zijn site dat VNU Business Publications volgens curator Reinier Oskamp het beste bod heeft gedaan op de restanten van het failliete Emerce. De curator hoopt begin volgende week het definitieve contract met VNU te sluiten. Hoewel VNU’s Hoekstra nog een slag om de arm houdt, verwacht Oskamp dat partijen eruit komen. Mochten de onderhandelingen toch mislukken, dan ligt het verkoopproces weer helemaal open. ‘Hoe het dan verder moet, zie ik dan wel weer’, zegt Oskamp tegen Emerce.

Volgens hem was het een 'close race' met MailMedia. Quote zou niet hebben meegeboden in de tweede ronde, IDG wel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in