Overslaan en naar de inhoud gaan

Europees team voor wereldwijde campagne McDonald´s

McDonald's heeft een Europees team samengesteld om de wereldwijde marketingcampagne met de pay-off I´m lovin´ it te ondersteunen. In de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heye & Partners, het Duitse Omnicom-bureau, is enigszins verrassend het bureau van waaruit de wereldwijde campagne wordt aangestuurd. Op 2 september komt de campagne eerst uit in Duitsland, waarna hij wereldwijd wordt uitgerold.

related partner content for mobile comes here

De Britse producer en regisseur James Brown buigt zich over de totstandkoming van de vijf tv-spots voor de nieuwe campagne. Ze worden opgenomen in Rio, Praag, Johannesburg en Singapore. De spotjes worden vertaald in tien talen, schrijft Adweek. De Duitse Mona Davis schrijft de muziek voor in de commercials. Volgens de McDonald’s-top speelt muziek een belangrijke rol in de toekomstige marketing van het fastfoodconcern.

In een officiële verklaring belooft McDonald´s ´verrassingen` als het gaat om mediagebruik en partnerships. Sport, mode, muziek en entertainment zijn enkele steekwoorden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in