Europees team voor wereldwijde campagne McDonald´s


Heye & Partners, het Duitse Omnicom-bureau, is enigszins verrassend het bureau van waaruit de wereldwijde campagne wordt aangestuurd. Op 2 september komt de campagne eerst uit in Duitsland, waarna hij wereldwijd wordt uitgerold.
De Britse producer en regisseur James Brown buigt zich over de totstandkoming van de vijf tv-spots voor de nieuwe campagne. Ze worden opgenomen in Rio, Praag, Johannesburg en Singapore. De spotjes worden vertaald in tien talen, schrijft Adweek. De Duitse Mona Davis schrijft de muziek voor in de commercials. Volgens de McDonald’s-top speelt muziek een belangrijke rol in de toekomstige marketing van het fastfoodconcern.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn een officiële verklaring belooft McDonald´s ´verrassingen` als het gaat om mediagebruik en partnerships. Sport, mode, muziek en entertainment zijn enkele steekwoorden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid