Overslaan en naar de inhoud gaan

MSN.nl lanceert ‘Stop-Spam kanaal’

MSN komt met het Stop-Spam kanaal, bedoeld om de bewustwording bij consumenten te vergroten en hen instrumenten aan te reiken om hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er wordt verder informatie gegeven over de oorzaak en afkomst van spam. Er is bijvoorbeeld te vinden hoe gebruik kan worden gemaakt van de door Microsoft ontwikkelde anti-spam technologie voor MSN Hotmail. De strategie van de anti-spam aanpak is gericht op ongewenste e-mail te weren en e-mailadressen te beschermen. Het Stop-Spam kanaal is te vinden op msn.nl.

related partner content for mobile comes here

Microsoft zegt samen met MSN technologie te blijven ontwikkelen om spam tegen te gaan. MSN Hotmail zou nu wereldwijd 2,5 miljard spamberichten per dag blokkeren.

‘Met het lanceren van het Nederlandse Stop-Spam kanaal willen wij consumenten beter voorlichten over alle aspecten van spam. Daarnaast willen we onze klanten beter informeren over hoe zij zelf een actieve bijdrage kunnen leveren aan de strijd tegen deze ongewenste mails’, zegt Joost Nienhuis Country Manager MSN Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in