Overslaan en naar de inhoud gaan

Text 100 PR-bureau van het jaar

Text 100, de wereldwijde PR-specialist op het gebied van technologie, is door Adweek Magazine's Technology Marketing gekozen tot PR Agency…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Text 100 won de prijs vanwege haar ‘indrukwekkende bedrijfsresultaten, haar profiel binnen de technologiebranche en de hoge mate van tevredenheid van zijn klanten’. Het bureau kon ondanks de moeilijke markt groeien door veel new business te verwerven. Ook uitbreiding met nieuwe vestigingen in China en Denemarken droeg bij aan het succes.

related partner content for mobile comes here

Technology Marketing voerde voor het toekennen van de prijs een uitgebreide analyse van de PR-markt uit. Text 100 werd gekozen tot Agency of the Year na interviews met klanten en medewerkers, bezoeken aan de vestigingen, evaluatie van de reputatie binnen de technologiebranche en een analyse van de resultaten van het bureau over het afgelopen jaar.

Text 100 heeft ook een vestiging in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in