Overslaan en naar de inhoud gaan

Tour goed bekeken

Ruim 10,5 miljoen verschillende Nederlanders hebben de afgelopen drie weken vijf minuten of langer naar de tv-uitzendingen van de NOS over…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit cijfers van Kijk- en LuisterOnderzoek (KLO) van Publieke Omroep. De verslagen van de etappes trokken 8,1 miljoen verschillende kijkers. De laatste etappe, met finish in Parijs, werd het best bekeken. Gemiddeld trok deze uitzending zondag 1,4 miljoen mensen. De vijfde etappe op 10 juli trok de minste kijkers, 399.000. Het NOS Tourjournaal werd gemiddeld bekeken door 850.000 mensen.

related partner content for mobile comes here

De publieke omroepen behaalden afgelopen week (week 30) een gezamenlijk marktaandeel van 38.5 procent, de commerciële zenders opgeteld 37,8. De HMG-zenders hadden 21,9 procent. RTL4 12,8, RTL5 4 procent en Yorin 5,1 procent. SBS scoorde met zijn drie zenders 15,9 procent. SBS6 9,8, Net5 3,3 en V8 2,8.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in