Cultuursponsoring goed voor imago
Bezoekers van het Rotterdam Phiharmonic Gergiev Festival hebben een zeer positief beeld van organisaties die geld steken in culturele…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Veel mensen zien cultuursponsoring als een vorm van maatschappelijk verantwoord ondernemen. 49 procent van de bezoekers van het Rotterdam Phiharmonic Gergiev Festival, dat jaarlijks 23.000 muziekliefhebbers trekt, zegt dat zij op basis van cultuursponsoring hun bedrijfsbeeld positief bijstellen. 41 procent vindt dat cultuursponsoring noodzakelijk is om kunst-, cultuur- en muziekproducties mogelijk te maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
84 procent van de bezoekers zegt cultuursponsoring te waarderen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok geven zij aan dat het imago van het Festival afstraalt op de sponsoren.
Het Gergiev Festival beleeft dit jaar zijn achtste editie en wordt georganiseerd van 4 tot en met 14 september.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid