Zon start Dance Magazine
Internet provider, Zon, heeft in samenwerking met Dancelinx, het Zon Dance Magazine geïntroduceerd. Hiermee hoopt Zon in te spelen op de behoefte van Zon-gebruikers naar specifieke informatie over dance en party’s. Dat het dancepubliek een belangrijke en groeiende doelgroep is, blijkt uit de ontwikkeling die Dancelinx in de afgelopen 2 jaar heeft doorgemaakt. Het is uitgegroeid tot een magazine en het digitale thuishonk met 100.000 bezoeken per maand. Bezoekers verblijven gemiddeld 9 minuten op de site. Dancelinx verzorgt de content van het Dance Magazine.
Ook voor adverteerders lijkt het dance publiek een interessante doelgoep. Dit is terug tezien in campagnes van grote merken als Heineken, Bacardi, Dommelsch, Smirnoff, Axe en Twix.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
In het Zon Dance Magazine komt een deel van de content van Dancelinx terug. De salesafdeling van Zon gaat de verkoop voor beide sites voor zijn rekening nemen. De herlancering van Dancelinx.com zal binnenkort ondersteund worden met een campagne op MTV.
Aandeelhouders in Zon zijn Versatel, Radio 538 en Free Record Shop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid