Overslaan en naar de inhoud gaan

Zon start Dance Magazine

Internet provider, Zon, heeft in samenwerking met Dancelinx, het Zon Dance Magazine geïntroduceerd. Hiermee hoopt Zon in te spelen op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Internet provider, Zon, heeft in samenwerking met Dancelinx, het Zon Dance Magazine geïntroduceerd. Hiermee hoopt Zon in te spelen op de behoefte van Zon-gebruikers naar specifieke informatie over dance en party’s. Dat het dancepubliek een belangrijke en groeiende doelgroep is, blijkt uit de ontwikkeling die Dancelinx in de afgelopen 2 jaar heeft doorgemaakt. Het is uitgegroeid tot een magazine en het digitale thuishonk met 100.000 bezoeken per maand. Bezoekers verblijven gemiddeld 9 minuten op de site. Dancelinx verzorgt de content van het Dance Magazine.

related partner content for mobile comes here

Ook voor adverteerders lijkt het dance publiek een interessante doelgoep. Dit is terug tezien in campagnes van grote merken als Heineken, Bacardi, Dommelsch, Smirnoff, Axe en Twix.

In het Zon Dance Magazine komt een deel van de content van Dancelinx terug. De salesafdeling van Zon gaat de verkoop voor beide sites voor zijn rekening nemen. De herlancering van Dancelinx.com zal binnenkort ondersteund worden met een campagne op MTV.
Aandeelhouders in Zon zijn Versatel, Radio 538 en Free Record Shop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in