Overslaan en naar de inhoud gaan

Loyaliteitsprogramma’s lonen

Resultaten uit onderzoek van Carlson Marketing Group naar de effecten van marketingactiviteiten ten aanzien van klantenrelaties tonen aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

80% van de 16.000 ondervraagden gaf aan vaker bij een bedrijf te winkelen nadat zij aan het loyaliteitsprogramma van het bedrijf hadden deelgenomen, terwijl 66% aangaf ook daadwerkelijk meer te besteden. Wel dienen loyaliteitsprogramma’s meer te bieden dan louter financiële voordelen, zoals een goede locatie en dienstverlening en kwalitatief goeie producten. Verder gaf 48% van de ondervraagden aan niets, of in elk geval minder, te besteden als het bedrijf zou stoppen met het loyaliteitsprogramma.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek toonde voorts aan dat loyaliteitsprogramma’s niet meer uit het leven van de klant zijn weg te denken: 96% van de ondervraagden neemt deel aan een loyaliteitsprogramma en 80% heeft twee of meer klantenkaarten op zak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jane

Such the very nice post here you can need to seen the here windows 10 shortcuts keyboard here it is the use full for all web users to learning to all short key easily here and have to batter speed of working.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in