Saatchi wint Olympisch account
Saatchi & Saatchi gaat internationaal het creatieve account voor het IOC (International Olympic Committee) omtrent de Olympische Spelen…
Andere finalisten in de review waren het huidige bureau TBWA Worldwide in New York, Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R in Londen en Siltanen/Keehn in El Segundo, Californië. TBWA behandelde het account sinds 1999, aldus Adweek. Leo Burnett trok zich terug voor de finale.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De review maakte onderdeel uit van een evaluatie binnen het IOC die in gang is gezet nadat de Belg Jacques Rogge Juan Antonio Samaranch in 2001 opgevolgde als president.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHet IOC wil de pay-off ‘Celebrate humanity’ van TBWA behouden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid