Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Nima Marketing Jaarprijs 2004 bekend

Nima-leden en andere betrokkenen hebben de afgelopen weken organisaties voor kunnen dragen voor de Nima Marketing Jaarprijs 2004. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voorgedragen organisaties hebben naar de mening van de inzenders het afgelopen jaar het beste gepresteerd op marketinggebied. Aan de hand van de inzendingen is een shortlist samengesteld van 10 organisaties (alfabetische volgorde):

related partner content for mobile comes here
  • 1. Bertolli (Unilever Bestfoods)
  • 2. Digitenne
  • 3. DSM
  • 4. Heineken
  • 5. HEMA
  • 6. Interpolis
  • 7. Schiphol Airport
  • 8. Spyker Automobielen
  • 9. Suit Supply
  • 10. Trust De jury nomineert aan de hand van de shortlist minimaal 3 en maximaal 5 organisaties. Uit de genomineerden wordt uiteindelijk de winnaar bepaald. Bij de beoordeling kijkt de jury o.a. naar de mate van marktgerichtheid, effectiviteit en duurzaamheid van het marketingbeleid, innovatie en of de organisatie een voorbeeld is voor andere marketingprofessionals. Juryvoorzitter is Frank Meysman MM (ex Raad van Bestuur Sara Lee/DE). De jury bestaat daarnaast uit Annette Ottolini RM (Directielid Marketing & Communicatie Maetis), Marnix Eikenboom (Managing Director Danone), Jos Vranken (Marketing Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen), Frank Weijers (Marketing Director Lever Fabergé), Piet-Hein van Mechelen (Hoofd Brand Management Robeco), Martijn Gleijm (Directeur Gleijm & Van der Waart), Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing), Michael van Os (hoofdredacteur Adformatie), prof. dr. Eric Waarts (Erasmus Universiteit) en prof. dr. Ruud Frambach (VU Amsterdam). De prijs wordt op 18 november a.s. uitgereikt tijdens het NIMA Societal Event bij Holland Casino in Scheveningen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in