Genomineerden Nima Marketing Jaarprijs 2004 bekend
Nima-leden en andere betrokkenen hebben de afgelopen weken organisaties voor kunnen dragen voor de Nima Marketing Jaarprijs 2004. De…
De voorgedragen organisaties hebben naar de mening van de inzenders het afgelopen jaar het beste gepresteerd op marketinggebied. Aan de hand van de inzendingen is een shortlist samengesteld van 10 organisaties (alfabetische volgorde):
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
- 1. Bertolli (Unilever Bestfoods)
- 2. Digitenne
- 3. DSM
- 4. Heineken
- 5. HEMA
- 6. Interpolis
- 7. Schiphol Airport
- 8. Spyker Automobielen
- 9. Suit Supply
- 10. Trust De jury nomineert aan de hand van de shortlist minimaal 3 en maximaal 5 organisaties. Uit de genomineerden wordt uiteindelijk de winnaar bepaald. Bij de beoordeling kijkt de jury o.a. naar de mate van marktgerichtheid, effectiviteit en duurzaamheid van het marketingbeleid, innovatie en of de organisatie een voorbeeld is voor andere marketingprofessionals. Juryvoorzitter is Frank Meysman MM (ex Raad van Bestuur Sara Lee/DE). De jury bestaat daarnaast uit Annette Ottolini RM (Directielid Marketing & Communicatie Maetis), Marnix Eikenboom (Managing Director Danone), Jos Vranken (Marketing Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen), Frank Weijers (Marketing Director Lever Fabergé), Piet-Hein van Mechelen (Hoofd Brand Management Robeco), Martijn Gleijm (Directeur Gleijm & Van der Waart), Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing), Michael van Os (hoofdredacteur Adformatie), prof. dr. Eric Waarts (Erasmus Universiteit) en prof. dr. Ruud Frambach (VU Amsterdam). De prijs wordt op 18 november a.s. uitgereikt tijdens het NIMA Societal Event bij Holland Casino in Scheveningen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid