Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn komt blad Wathandig

In het nieuwe tijdschrift van supermarktketen Albert Heijn, Wathandig, staan veel tips en weetjes voor het huishouden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'We willen onze klanten helpen in en om het huis’, zegt Dennis Potgraven, verantwoordelijk voor de eigen tijdschriften van Albert Heijn. 'We willen ze niet alleen praktische tips geven om het huishouden makkelijker te maken, maar ook om ze inspiratie te bieden.’

related partner content for mobile comes here

Maar het blad is er ook om het onlangs groots gelanceerde non-foodassortiment van Albert Heijn een plek te geven en te promoten. Wathandig is volgens Potgraven het eerste tijdschrift dat huishouden in de brede zin van het woord als centraal thema heeft. Onderzoek onder klanten zou hebben aangetoond dat er behoefte is aan een dergelijk specifiek blad.

Wathandig wijkt qua ‘look and feel’ wel af van 'zus' Allerhande. 'We wilden dat Wathandig echt een "happy" uitstraling zou krijgen’, licht Potgraven toe. Zo is het gebruikte papier voelbaar anders en ook de opmaak verschilt. Bovendien moet het ook voor de klant duidelijk zijn dat het om twee verschillende bladen gaat.

Wathandig zal jaarlijks vier keer verschijnen in een oplage van 1 miljoen exemplaren. Een eigen site is er nog niet voor het nieuwe tijdschrift. 'Als het aanslaat, sluit ik niet uit dat we onze activiteiten rond Wathandig uitbreiden’, aldus Potgraven.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in