Verslag How Brands Grow Event 'boost your salience'
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.
Tijdens het Event gaven Mars en Incentro een presentatie. Catrien d’Ancona, category director bij Mars, vertelde hoe de theorie van Byron Sharp in de praktijk gebruikt wordt bij Mars. Paul Baan, board member bij Incentro gaf een boeiende presentatie over waarom Incentro primair haar naamsbekendheid wilde laten groeien en secundair merkherkenning wilde ontwikkelen. Daarnaast presenteerden Sanna van Geldermalsen en Ricardo van der Valk de essesnties van How Brands Grow in een notendop. Klik door op de onderstaande linkjes om de samenvattingen te lezen:
- Hoe Mars, als initiator achter How Brands Grow, FMCG marketing tot in de puntjes bedrijft
- Hoe Incentro de principes succesvol toepast in b2b dienstverlening
- How Brands Grow essenties in een notendop
Meer weten over hoe Blauw merken helpt groeien?
Lees hier meer.
hier meer.
meer.
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid