Overslaan en naar de inhoud gaan

'How to boost Brand Salience' Event 18 januari 2018

Op donderdagmiddag 18 januari 2018 houden wij ons 4e How Brands Grow Event met deze editie het thema ‘How to boost Brand Salience’…
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

We starten de middag om 12.30 uur met een lunch en staan dan stil bij de essentials van de boeken. Een korte opfriscursus voor iedereen die daar behoefte aan heeft.



Vanaf 14.00 uur staan de presentaties van Mars en Incentro centraal. Catrien d’Ancona is category director van Mars. Een bedrijf dat al jarenlang haar marketingbeleid stoelt op de wetmatigheden uit de onderzoeken van het Ehrenberg-Bass Institute (het thuisfront van Byron Sharp). Zij vertelt hoe dat werkt en wat het oplevert. Met ook een inkijkje in de huidige spraakmakende campagne van Twix.

Vervolgens deelt Paul Baan, directeur van Incentro (een innovatieve digitale dienstverlener) hoe hij volgens de principes van Byron Sharp zijn bedrijf onder de aandacht brengt en laat groeien. Waar zijn die radiocommercials van Incentro nou goed voor?

We sluiten om 16.00 uur af met een borrel, waarbij ook de gelegenheid bestaat om te zien hoe wij als Blauw merken helpen om de HBG-principes toe te passen.

Het event is gratis, maar voor no-shows rekenen wij 100 euro dat wij doneren aan een goed doel. Wil je er ook bij zijn op 18 januari? Neem dan contact op met Caroline Nevens via Caroline.nevens@blauw.com of 010-4000948

We sluiten om 16.00 uur af met een borrel, waarbij ook de gelegenheid bestaat om te zien hoe wij als Blauw merken helpen om de HBG-principes toe te passen.



Het event is gratis, maar voor no-shows rekenen wij 100 euro dat wij doneren aan een goed doel. Wil je er ook bij zijn op 18 januari? Neem dan contact op met Caroline Nevens via Caroline.nevens@blauw.com of 010-4000948

Het event is gratis, maar voor no-shows rekenen wij 100 euro dat wij doneren aan een goed doel. Wil je er ook bij zijn op 18 januari? Neem dan contact op met Caroline Nevens via Caroline.nevens@blauw.com of 010-4000948

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in