Cruciale factor in je Voice of the Customer programma: bevlogen medewerkers
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.
Daarvoor is cruciaal dat medewerkers…
…inzien dat het voor hen belangrijk is om iets met klantfeedback te doen.
…enthousiast zijn en zich betrokken voelen om dat stapje extra te zetten voor hun klanten.
…de middelen en ruimte krijgen om feedback op te pakken.
Als medewerkers er niet naar (kunnen) handelen heeft een Voice of the Customer programma weinig effect.
Om klantgedrevenheid in het DNA van je organisatie, je medewerkers te krijgen, is vaak een behoorlijke cultuurverandering nodig.
Als medewerkers er niet naar (kunnen) handelen heeft een Voice of the Customer programma weinig effect.
Om klantgedrevenheid in het DNA van je organisatie, je medewerkers te krijgen, is vaak een behoorlijke cultuurverandering nodig.
Om klantgedrevenheid in het DNA van je organisatie, je medewerkers te krijgen, is vaak een behoorlijke cultuurverandering nodig.
Om klantgedrevenheid in het DNA van je organisatie, je medewerkers te krijgen, is vaak een behoorlijke cultuurverandering nodig.
Hoe zorg je ervoor dat al je medewerkers klantgedreven worden?
Bij Blauw houden we er rekening mee dat een cultuuromslag tijd nodig heeft. Van de succesfactoren die naar voren komen in alle Voice of the Customer trajecten die we de afgelopen jaren hebben begeleid, staat het zorgen voor bevlogen medewerkers op één. We creëren daarom samen een roadmap voor klantgedreven cultuur om medewerkers vanaf het begin de kern te laten vormen bij alle Voice of the Customer acties.
Want het risico is dat het verwerken van klantfeedback in de praktijk toch nog vaak behandeld wordt als ‘één van de projecten’. Tijdrovende interne processen, deadlines en korte termijn acties slokken voor je het weet alle tijd en aandacht van medewerkers op. Omdat klantgericht werken vaak verbeteringen oplevert voor de langere termijn, is de uitdaging om medewerkers ook in de dagelijkse praktijk te prikkelen en te helpen met hun klantgedrevenheid.
Om een succesvolle klantgedreven organisatie te worden, zijn er 3 E’s om rekening mee te houden.
#1 Engage
#2 Educate
#3 Empower
We leggen de aanpak rondom de drie E’s in de roadmap in de komende weken per onderdeel aan je uit.
#2 Educate
#3 Empower
We leggen de aanpak rondom de drie E’s in de roadmap in de komende weken per onderdeel aan je uit.
We leggen de aanpak rondom de drie E’s in de roadmap in de komende weken per onderdeel aan je uit.
We leggen de aanpak rondom de drie E’s in de roadmap in de komende weken per onderdeel aan je uit.
Maak ook jouw organisatie klantgedreven met het Voice of the Customer programma
Lees hier meer over ons Voice of the Customer programma en vraag een gratis scan aan om concrete adviezen te krijgen waarmee je de volgende stappen kunt zetten naar een klantgedreven organisatie.
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid