Wat klanten denken en vinden. Hoe kom je daar snel achter tegen lage kosten?
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.
In
de Blauw Community staan altijd tussen de 150 en 200 respondenten klaar om vragen te beantwoorden. Deze leden vormen een gemiddelde van de Nederlandse bevolking en geven antwoord op alle vragen die jij rondom jouw product, dienst of campagne hebt. Dit kan variëren van het doen van boodschappen, het uitzoeken van een verzekering, het gebruik van (social) media en het bereiden/kopen van bepaalde producten tot de mening over een actueel nieuwsitem.
De leden geven als het nodig is, zelfs binnen een paar uur antwoord. Hierdoor heb je al binnen 24 uur antwoord op jouw vragen.
De leden geven als het nodig is, zelfs binnen een paar uur antwoord. Hierdoor heb je al binnen 24 uur antwoord op jouw vragen.
De leden geven als het nodig is, zelfs binnen een paar uur antwoord. Hierdoor heb je al binnen 24 uur antwoord op jouw vragen.
Betaalbaar online community onderzoek
Doordat de Blauw Community door verschillende organisaties wordt gebruikt zijn de kosten laag. De Blauw Community kun je al inschakelen voor 1500,- euro. Je bespaart dus tijd en geld. Dit type online community onderzoek is dus goed te gebruiken door grote bedrijven met kleine vragen, maar is ook bij een wat krapper budget heel interessant.
En je hoeft je geen zorgen te maken, je krijgt de resultaten exclusief uitgeleverd. Meerdere bedrijven maken tegelijk gebruik van de community, maar de uitkomsten zijn alleen beschikbaar voor jou. Je concurrenten zullen er dus niet met jouw ideeën vandoor gaan.
En je hoeft je geen zorgen te maken, je krijgt de resultaten exclusief uitgeleverd. Meerdere bedrijven maken tegelijk gebruik van de community, maar de uitkomsten zijn alleen beschikbaar voor jou. Je concurrenten zullen er dus niet met jouw ideeën vandoor gaan.
En je hoeft je geen zorgen te maken, je krijgt de resultaten exclusief uitgeleverd. Meerdere bedrijven maken tegelijk gebruik van de community, maar de uitkomsten zijn alleen beschikbaar voor jou. Je concurrenten zullen er dus niet met jouw ideeën vandoor gaan.
Een community onderzoek is informerend & inspirerend
Je kunt open en gesloten vragen aan de leden voorleggen en wij helpen je om actief door te vragen op hun reacties. Ook is het mogelijk om online te chatten met een select aantal leden voor nog meer diepgang. Of je kunt leden door een poll laten stemmen op een aantal geselecteerde opties.
Maar je kunt consumenten binnen de community ook voor langere tijd volgen. Bijvoorbeeld door ze een online dagboekje bij te laten houden.
Zo krijg je inzicht in individueel gedrag bij het:
Zo krijg je inzicht in individueel gedrag bij het:
Zo krijg je inzicht in individueel gedrag bij het:
- kopen
- beleven
- ervaren
- gebruiken van producten
- uitvoeren van activiteiten
De leden vertellen van alles en kunnen zelfs foto’s en filmpjes toevoegen. Je leest én ziet daardoor precies hoe ze bepaalde producten gebruiken.
3 voordelen van de Blauw Community:
3 voordelen van de Blauw Community:
- Snel en efficiënt: binnen een week en bij spoed zelfs al binnen 24 uur antwoord op je vraag.
- Diverse vormen van onderzoek mogelijk: kwalitatieve informatie via een forum, creatieve opdrachten, individuele opdrachten in een dagboek of kwantitatieve informatie via een vragenlijst.
- Betaalbaar online community onderzoek door het gebruik door meerdere organisaties
Lees
hier meer over de Blauw Community en bekijk de brochure
meer over de Blauw Community en bekijk de brochure
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid