Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim Zuidema wordt commercial director bij Talpa eCommerce

Zuidema maakt deel uit van MT. Daar wordt Bart de Jong naast category & operations nu ook verantwoordelijk voor marketing.
Tim Zuidema (l) en Bart de Jong, Talpa eCommerce
Tim Zuidema (l) en Bart de Jong, Talpa eCommerce
Tim Zuidema (l) en Bart de Jong, Talpa eCommerce
Tim Zuidema (l) en Bart de Jong, Talpa eCommerce

Tim Zuidema heeft de overstap gemaakt van L’Oréal Benelux naar Talpa eCommerce. Hij is daar commercial director en maakt in die hoedanigheid deel uit van het managementteam.

related partner content for mobile comes here

Zuidema was bij L’Oreal verantwoordelijk voor de commerciële strategie en partnerships binnen de dermo-cosmetica divisies in de Benelux. Eerder werkte hij onder andere bij Bacardi en Buutvrij for Life. 

Bij Talpa eCommerce is hij verantwoordelijk voor alle zakelijke commerciële partnerships. Het gaat daarbij om partners in  de reisbranche, vrijetijdsbesteding en entertainment en om leveranciers van fysieke producten gerelateerd aan vrije tijd.

De functie van Bart de Jong, voorheen director category & operations, wordt uitgebreid met alle marketingactiviteiten van Talpa eCommerce. Als director category & marketing draagt De Jong nu de verantwoordelijkheid voor de commerciële B2C-activiteiten.

Naast het commerciële duo Tim Zuidema en Bart de Jong bestaat de directie van Talpa eCommerce uit Caroline Ammerlaan (ceo), Marco van Neerbos (product & technology), Paul Mulder (HR) en Ruben Duintjer (finance a.i.).

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in