Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 5 genomineerden voor Adformatie Future CMO of the Year 2023

De jury van Future CMO of the Year vond 5 talenten die vandaag het verschil maken en ‘morgen’ het marketingroer kunnen overnemen.
Future CMO of the Year
Met de klok mee: Jordi Hillenga, Maarten van Anken, Maud Olieslagers, Cato Sampers, Milki Abadura
© De stills zijn afkomstig uit de video's van de kandidaten
Future CMO of the Year
Met de klok mee: Jordi Hillenga, Maarten van Anken, Maud Olieslagers, Cato Sampers, Milki Abadura
© De stills zijn afkomstig uit de video's van de kandidaten

Adformatie kiest samen met een kundige en kritische vakjury de Future CMO of the Year. De jury is op zoek gegaan naar uitzonderlijk marketingtalent dat zich het afgelopen jaar aantoonbaar heeft onderscheiden. Er zijn veel goede marketeers in Nederland, maar het talent dat met deze award naar huis gaat, zet duidelijk een stap extra, en laat ook buiten de eigen rol zien het marketingvak echt te begrijpen en er iets aan toe te voegen.

related partner content for mobile comes here

De winnaar wordt bekendgemaakt op CMO Day op 11 mei in het Sparta Kasteel in Rotterdam. Hier wordt ook de CMO of the Year Award uitgereikt. De talenten die meedingen naar de titel zijn (in alfabetische volgorde):

  • Milki Abadura

Organisatie: Dechase & Aiche
Leeftijd: 25 
Functie: Founder & marketingmanager
Werkzaam in deze functie sinds: 2019

  • Maarten van Anken

Organisatie:  Heineken Nederland
Leeftijd: 28
Functie: Jr. Brand Manager Amstel
Werkzaam in deze functie sinds: Augustus

  • Jordi Hillenga

Organisatie: Scapino Retail.
Leeftijd: 26
Functie: Marketing Manager
Werkzaam in deze functie sinds: Maart 2021

  • Maud Olieslagers

Organisatie: STËLZ
Leeftijd: 27
Functie: Brand Manager
Werkzaam in deze functie sinds: augustus 2021 

  • Cato Sampers

Organisatie: Lidl Nederland
Leeftijd: 28 jaar
Functie: Team Lead Marketing Campaigns
Werkzaam in deze functie sinds: Augustus 2022

De criteria

  • Vernieuwing: de marketeer heeft het afgelopen jaar het verschil weten te maken binnen de marketingorganisatie door dingen anders te doen
  • Succes: de vernieuwing heeft een aantoonbare positieve impact gehad op een van de marketingdoelstellingen en dit kan worden onderbouwd.
  • Visie: heeft een visie op de rol van marketing en de toekomst ervan en deelt deze met collega’s en/of vakgenoten. Hij/zij heeft een creatieve manier van presenteren.

De Adformatie Future CMO of the Year is niet ouder dan 28 jaar, maar weet desondanks indruk te maken in het marketingvak. Door een originele visie, een creatieve aanpak en/of door doorzettingsvermogen waardoor er aantoonbaar resultaat is gerealiseerd. Is er een nieuwe doelgroep aangeboord? Een nieuwe dienst bedacht? Een businesscase neergezet waardoor ze zelfs hogerop in de organisatie nieuwsgierig werden?

De jury

  • Yvonne Nassar (hoofd marketing & communicatie Van Gogh Museum)
  • Erik Hoogenhout (Director business development marketing & operations CMS)
  • Leroy Niemel (mede-oprichter/managing director Amaru)
  • Susanne van Nierop (hoofredacteur Adformatie)

CMO Day met als thema 'Straight forward' vindt dit jaar plaats op 11 mei in Rotterdam. CMO's en marketingdirecteuren kunnen zich aanmelden via Chiefmarketing.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in