Overslaan en naar de inhoud gaan

Italiaans biermerk Peroni kiest Somention voor social media-strategie

Somention is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van social media-strategieën, always-on content creaties en campagnes.
Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Peroni Nastro Azzurro
Peroni Nastro Azzurro

Na Grolsch en Viper Hard Seltzer, kiest ook Peroni voor Somention als nieuw social media bureau. Als partner van Peroni, een van 's werelds meest toonaangevende Italiaanse biermerken,  is Somention verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van de social media-strategieën, always-on content creaties en campagnes in Nederland.

De nieuwe samenwerking is per 1 april 2023 gestart. Ruim een jaar geleden werd Somention al het dedicated social media bureau voor merken Grolsch en Viper. Ook Peroni, tevens onderdeel van Koninklijke Grolsch, zal nu worden ondersteund bij het versterken van hun merk en aanwezigheid op social media. Met de focus op Nederland, gaat Somention zich richten op het ontwikkelen van een sterke social media-strategie gepaard met de creatie van opvallende en betrokken content, die het merk zal helpen om een ​​sterke aanwezigheid op social media te behouden.

Iris Weelink, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro, over de samenwerking: “We zijn blij dat Somention ons ook gaat helpen om Peroni Nastro Azzurro verder te laten groeien in Nederland. Ze helpen ons met een social strategie en creatie om dit prachtige internationale merk meer lokale relevantie te geven."

Charlotte Koeleman, CCO bij Somention: “We werken nu ruim een jaar met veel plezier voor Grolsch en Viper, en zijn enorm trots op het vertrouwen dat er bij ons wordt gelegd door een lovebrand als Peroni hieraan toe te voegen. We kijken ernaar uit om niet alleen dit merk, maar ook de samenwerking met Koninklijke Grolsch naar een nieuw level te tillen."

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in