Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdam The Hague Airport lanceert vox pop campagne voor bijzondere bestemmingen

Nador een nieuwe serie? Nee joh, een stad in Marokko!
Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

RTHA
RTHA

In samenwerking met social media bureau Somention lanceert Rotterdam The Hague Airport de campagne ‘Bestemming Onbekend’. Vanaf de luchthaven kun je namelijk naar ruim 50 Europese bestemmingen vliegen. Nog niet al deze bestemmingen zijn even bekend, maar wél het ontdekken waard.

Vox pop

Voor de campagne ging Pim Markering, presentator en programmamaker bij Den Haag FM, op pad om in vox pop stijl de topografie kennis van willekeurige voorbijgangers te testen. In de video komen vier bijzondere bestemmingen van Rotterdam The Hague Airport aan bod.

Britt Huurman, Marketing Specialist bij Rotterdam The Hague Airport vertelt: We zijn erg enthousiast over deze nieuwe campagne, waarbij we onze bestemmingen op een unieke en verrassende manier onder de aandacht brengen, zonder dat we de locatie zelf laten zien.”

Freek van Huffelen, Art Director bij Somention voegt toe: “We wilden graag een online format creëren dat niet aanvoelt als reclame, daarom hebben we ingezet op snackable social content voor een breed publiek. Rotterdam The Hague Airport is hiermee de eerste luchthaven die op deze manier een vox pop campagne inzet en zo hun bestemmingen op een ludieke manier op de kaart zet.”

Videoserie

De komende maand zal er wekelijks een nieuwe video te zien zijn op de social kanalen van Rotterdam The Hague Airport. Een compilatie van de reeks is hieronder alvast te bekijken.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in