Overslaan en naar de inhoud gaan

Fleurop slaat handen ineen met Somention

Somention is het nieuwe bureau voor Koninklijke Fleurop en verantwoordelijk voor de strategie en merkcommunicatie via alle kanalen.
Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Fleurop
Fleurop

Tijdens een intensief pitch-traject wist Somention het merk te verrassen met een onderscheidende campagne strategie. Een year-round concept om te zorgen dat Fleurop niet alleen op de geijkte ‘bloemen-momenten’, maar het hele jaar top of mind is bij de doelgroep. 

“Onze koerswijziging van traditionele media naar de focus op always-on betekent een nieuwe aanpak en een nieuwe partner. De gepresenteerde campagne en heldere always-on uitwerking door Somention bleek een schot in de roos”, aldus Jasper van der Bijl, Manager Marketing & E-Commerce bij Fleurop.

Charlotte Koeleman, CCO bij Somention vertelt over samenwerking: “We zijn enorm trots om voor marktleider Koninklijke Fleurop aan de slag te gaan. De brede vraag vliegen we aan met een scherpe social first strategie, waarbij we vooral het lokale karakter van Fleurop in de spotlight zetten.” 

Begin september zal de content van Fleurop verschijnen via social, online en radio. De nieuwe tv-commercial is vanaf vandaag al te zien.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in