Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis webinar: Community building as a purpose

Klaar om je community een boost te geven? Ondervind 7 juli hoe je een sterke community bouwt voor jouw merk en waarom dit zo belangrijk is.
Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Community building
Community building

Het hebben van een sterke community is misschien nog wel meer waardevol voor je merk dan dat je zou denken. Niet alleen online, maar juist ook offline pluk je de vruchten van betrokken consumenten en fans.

Om te zorgen dat de doelgroep zich verbonden voelt met je merk en je verhaal, is continue connectie maken een must. Klinkt intensief? Ja. Maar geen zorgen, Somention deelt graag hoe je dit het beste doet.

In de nieuwe Somention Academy op donderdag 7 juli vertellen Fréderique Vilders (Head of Webcare & Community management) en Robin Grosfeld (Content Manager) alles over hoe je een sterke community bouwt voor je merk. Ze focussen hierbij op het creëren van een online fanbase, door middel van scherp community management en de juiste inzet van always-on content. Na deze sessie zal je vol zitten met inspiratie, verkregen tips en weet je hoe je quick wins kunt behalen.

Meld je hier gratis aan voor het webinar.

Community building as a purpose

Door: Fréderique Vilders & Robin Grosfeld (Somention)
Datum: Donderdag 7 juli 2022
Tijd: 15.30 − 16.30 uur. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in