Overslaan en naar de inhoud gaan

Theo van Vugt na 2,5 jaar weg bij AM

'De verzekeringswereld is een boeiende werkomgeving, maar het is tijd voor iets nieuws', aldus Van Vugt.
Theo van Vugt.
Theo van Vugt.
Theo van Vugt.
Theo van Vugt.

Theo van Vugt stopt als hoofdredacteur van AM, platform voor finance professionals en onderdeel van Vakmedianet. Voor deze uitgeverij was hij eerder hoofdredacteur van de titels Cobouw, CM en Executive Finance. Van 2010 tot 2012 was hij hoofdredacteur van Adformatie en Tijdschrift voor Marketing, destijds onderdeel van Wolters Kluwer.

related partner content for mobile comes here

Het is tijd voor wat anders, zegt Van Vugt op LinkedIn. 'Het gaat goed met AM, binnenkort is er weer een AMdag met 2.000 bezoekers en de digitale abonnees stromen toe. Maar ik wil iets nieuws. AM was erg leuk om te doen, laat daar geen misverstand over bestaan - en de verzekeringswereld is een boeiende werkomgeving.'

Het onbekende

Wat gaat hij nu doen? 'Ik heb gekozen voor het onbekende en dat geeft toch ook energie. De komende periode zal ik me oriënteren op volgende stappen. Wellicht als dagvoorzitter voor inhoudelijke sessies. En ik wil weer meer schrijven. Een baan als redactieleider bij een mooie titel lijkt me ook leuk.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in